משרד רואה חשבון - עינת עוזרי

צור קשר

דיני מקרקעין

קטגוריה שירות הנה"ח וראיית חשבון לעצמאיים חברי קיבוץ

בזמן שחברי קיבוצים מנהלים את עצמם כעסקים עצמאיים, הם עדיין זקוקים לשירותי הנהלת חשבונות ולראיית חשבון מקצועיים כדי לסיים את השנה הכספית עם החשבוניות בסדר ולהבין את הכנסות וההוצאות שלהם. במאמר זה נפרט את השירותים החשובים לחברי קיבוץ כשמדובר בנהלת חשבונות וראיית חשבון ואיך יכולים לבחור את הספק המתאים עבורם.
שירותי ניהול חשבונות כוללים עיבוד חשבוניות, הפקת חשבוניות ללקוחות, התאמת חשבוניות לתנאי החוזה ותנאי התשלום, ייעוץ כלכלי, ניהול חשבות בנק, ניהול תקציב ועוד. חשוב לבחור ספק שיתאים לצרכי הקיבוץ ויציע את השירותים המתאימים להם, במחיר המתאים לתקציב הקיבוץ.

רקע מדפים

מיסים בקיבוץ המסורתי ובקיבוץ המתחדש

חוק ההתייעלות הכלכלית הוחל כבר ב-1 לינואר 2017 במס הכנסה והחל מה-1 ביולי בביטוח לאומי. הוא מראה כי מהמציאות החדשה שנוצרה בקיבוצים הן במישור עסקי הקיבוץ והן במישור התקציבי, דורשת קביעת כללים חדשים ביחסי חברים-קיבוץ והסדרת מעמד חברי הקיבוץ העובדים מחוץ לקיבוץ, עקב השינויים במיסוי הקיבוצים המתחדשים כחלק מההתייעלות הכלכלית.
רואת חשבון בוחנת חשבונות

דוח שנתי חבר קיבוץ

דוח שנתי חבר קיבוץ, משרד רו"ח עינת עוזרי מתמחה בפתיחת תיקים ומיסוי של חברי קיבוץ אשר פונים ליזמות ופותחים עסק. רובם מוצאים את עצמם חשופים לראשונה לעולם עסקי לא מוכר וזר, וזקוקים להכוונה ולהדרכה פיננסית אשר תסייע להם לקבל החלטות נכונות.
דילוג לתוכן