משרד רואה חשבון - עינת עוזרי

צור קשר

הנהלת חשבונות בעמק חפר

הנהלת חשבונות בעמק חפר

תוכן עניינים

אם אתם בעלי עסק אתם בטח יודעים שאתם צריכים הנהלת חשבונות או רואה חשבון, אבל האם אתם יודעים למה? האם אתם יודעים מה התפקיד שלהם ואיך הוא יכול לעזור לכם בעסק שלכם? מטרות העל של העסק הן רווח ועל מנת להפיק רווח, וכמה שיותר ממנו, על העסק לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע שיגרמו לעסק שלו להמריא.

הנהלת חשבונות בעמק חפר מתאימה במיוחד לעסקים או בעלי עסקים מהאזור או מהסביבה.

כל מה שרציתם לדעת על הנהלת חשבונות נמצא כאן:

1. מה זה הנהלת חשבונות?

הנהלת החשבונות אחראית לעסק מבחינה כלכלית ופיננסית. עסק לא מורכב רק מהכנסות, אלא גם מהוצאות שוטפות, הוצאות לספקים, תשלומים לעובדים, הנפקת תלושי שכר, תקציבים ועוד. כל נושא שכזה משפיע על הרווחיות של העסק ויש לקחת אותו בחשבון אם העסק רוצה לגדול ולהיות בצמיחה כלכלית.

תפקיד הנהלת החשבונות הוא מורכב ומאוד מאוד חשוב. מחלקת הנהלת חשבונות אחראית על דו"חות, ייצוג מול הרשויות השונות ובפועל צריכה לדעת מה המצב הכלכלי של העסק בכל רגע נתון. לטווח הארוך התפקיד יכול לחסוך לבעלי העסקים כסף, זמן וטעויות מול רשויות המס.

2. חשיבותו של חשב השכר

תפקיד זה משמעותי והוא לא מסתכם בהנפקת תלושי שכר לעובדים. כידוע לכם, לעובדים שכירים יש זכויות, הטבות וכל עובד הוא עולם ומלואו ולו סיפור אחר. תפקיד חשב השכר הוא תפקיד חשוב ורגיש, הוא מצריך הבנה בחוקי עבודה, הטבות לעובדים, זכויות סוציאליות, הפרשות וקישור כל אלו להתנהלות הפיננסית של העסק.

אם אתם מעסיקים עובדים ומשלמים משכורות, אל תוותרו על חשב או חשבת שכר. אתם תוכלו להתרכז בעסק שלכם ובניהול ולא בתשלומים לעובדים או בטעויות כאלו ואחרות.

3. מתי לבחור לשכור את שירותיו של רואה חשבון או הנהלת חשבונות?

מומלץ לכל עסק לשכור את שירותיו של רואה חשבון או הנהלת חשבונות. לפעמים המציאות לא תמיד מאפשרת זאת. שכירת השירותים כרוכה בריטיינר חודשי ולעיתים הפעילות של העסק לא גדולה מספיק בשביל לעמוד בהוצאה. כמובן שניתן למצוא עלויות שונות של בעלי מקצוע אך אם כבר מבקשים עזרה, חשוב למצוא את בעלי המקצוע האמינים והמקצועיים ביותר.

עם זאת, חשוב להבין גם את אופי העסק. עוסק פטור לא נדרש בדיווח חודשי או בהגשת דוח חודשי לרשויות ולכן יכול להסתפק בשכירת שירותיו של רואה חשבון פעם בשנה, בעת הגשת הדו"ח השנתי. עוסק מורשה מחויב בדיווח חודשי או דו חודשי למע"מ, אמנם הוא יכול להגיש את הדיווחים לבד אך אם הוא ייעזר באנשי מקצוע, הוא יחסוך בזמן, בכסף ובטעויות.

בנוסף, אסור לשכוח שרואה חשבון לא רק מגיש דו"חות לרשויות. הוא מייעץ בעניינים הכספיים, הפיננסיים ויכול לייעל את ההתנהלות של העסק. אם יש לכם את היכולת ואתם רציניים לגבי הצלחת העסק, אל תוותרו על ליווי של רואה חשבון.

4. מי צריך הנהלת חשבונות בעמק חפר?

ישנם עסקים, כמו חברות בע"מ שמחויבות לשכור שירותים של הנהלת חשבונות, ישנם עסקים כמו עוסקים פטורים או עוסקים מורשים שיש להם את האופציה לשכור את השירותים. רוב העסקים בוחרים לקבל ליווי של רואי חשבון והנהלת חשבונות מאחר וכך הם יכולים לחסוך בזמן, בכסף לטווח ארוך, לקבל ליווי ולמנוע טעויות בתחום המיסוי מול הרשויות השונות. 

כיום בעידן הדיגיטלי ניתן לקבל שירותים מרחוק, גם בתחום הנהלת החשבונות. אם פעם הייתם נכנסים למשרד רואי חשבון ורואים ערימות על ערימות של קלסרים, היום תראו פחות קלסרים ויותר סורקים ידניים. עם זאת, בעלי עסקים רבים מעדיפים את התקשורת הפרונטלית מול הספקים שלהם ובוחרים בספקים קרובים מבחינה גאוגרפית. עסקים או בעלי עסקים שפועלים בעמק חפר או הסביבה לרוב יעדיפו להיעזר בשירותי הנהלת חשבונות בעמק חפר או ליווי של רואה חשבון בעמק חפר. גם עבור מסירת החומרים וגם עבור פגישות וליווי פרונטלי.

הנהלת חשבונות בעמק חפר

לסיכום, אל תוותרו על שירותי הנהלת חשבונות!

מאחר וכל בעלי העסקים רוצים שהעסק שלהם ירוויח ויצליח, עליהם לוודא שהם עושים כל מה שביכולתם שזה יקרה. הצעד הראשון להצלחה הוא להקיף את העסק בספקים, אנשי שירות מקצועיים ואמינים.

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן